Profile picture of Amara

Amara commented on the post, How do you bring out your eye color? 2 weeks, 1 day ago

i find coppers, golds, purples and deep pink almost burgundy is the most complementary to my eyes. i seem to have dark blue to dark grey eyes with a bit of green. however dark green shadows are my favorite.

Profile picture of Amara

i think the fifth shade is so me, but i do have kryptonite and stash is my favorite shadow and liner ever so i’m alright to pass on this. haha

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, MAC Viva Glam Rihanna 2 for Fall 2014 2 weeks, 2 days ago

i think they look interesting and i feel like i would like the lip gloss better. as much as i’m into the color, i’m just kinda over rihanna. i like her music and i just am a fan of hers in general but someone else please!

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, MAC An Amorous Adventure Eyeshadow Quad Review, Photos, Swatches 2 weeks, 5 days ago

i think the other quads look really interesting with colors i might not have and i thought the lipstick shades looked awesome!

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, MAC An Amorous Adventure Eyeshadow Quad Review, Photos, Swatches 2 weeks, 6 days ago

i think i can skip this quad as i have some of the dupes but i’m really excited for this collection!!!! so many beautiful colors

Profile picture of Amara

pretty! i think i’ll have to check out dream daze and love temple next time i’m in mac =]

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, Do you seek out new beauty products when on vacation? 3 weeks, 4 days ago

i would if i went anywhere! when i went to tucson my sister in law took me to the la encantada shopping center and i was excited to just look at all of the high end stores and she took me to bluemercury which was […]

Profile picture of Amara

wow… this is way out of my comfort zone but i need it! so beautiful!!!

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, 5 Beautiful Pewter Eyeshadows 1 month ago

any pewter like shade is one of those that always calls to me! i definitely want to try the sugar pill one! and gilded envy.

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, Urban Decay Mrs. Mia Wallace Nail Color Review, Photos, Swatches 1 month, 1 week ago

what a beautiful shade!

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, NARS Night Series Eyeliners Reviews, Photos, Swatches 1 month, 1 week ago

i think it’s exciting that they made these colors into eyeliners, but i’m sad to see how crappy they are! they’re some of my favorite eyeshadows, but these are so meh

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, What was the best advice you’ve received on skincare? 1 month, 1 week ago

this advice was never really given to me, but just things i’ve tried. i’ve been using sunscreen everyday for a while now so my future self will thank me for that! lately i’ve only been using cleanser on my face […]

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, Have you ever had makeup stain something? 1 month, 2 weeks ago

so far just small amounts of nail polish on blankets and stuff… hahaha my fiancĂ© spilled UD’s chaos nail polish somewhere on the floor but i have yet to find the stain. lol

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, Illamasqua Flirtatious Velvet Blusher Review, Photos, Swatches 1 month, 2 weeks ago

very pretty! i’ve never used any velvet blushers… are they cream?

Profile picture of Amara

there’s not much i would stock pile, i don’t think but probably my kat von d tattoo liner. just not a fan of her felt tip ones! so far i haven’t found a brush tip liner i like as much or more. i guess that’s about it! haha

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, What should the color of the year be for 2015? 1 month, 4 weeks ago

ohhh pewter is a good choice!

Profile picture of Amara

hmm….. i really liked that sephora eyeliner set that came out this summer, too faced melted lipstick, everything i’ve bought from bite this year haha… UD electric palette, the siren palette

i reeeealllyyyy […]

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, Kat Von D Shade Shifter Eyeshadow Set for $15 2 months ago

i love these! i swear she has 3 different versions of the blue/brown/green sort of shadow and i own tons of other brands versions and hers are pretty good! the purple really makes my eyes pop. if i can remember […]

Profile picture of Amara

Amara commented on the post, Sneak Peek: MAC Moody Blooms Collection Photos & Swatches 2 months, 1 week ago

dang it… mac is on a mission to take my money this year! i swear! haha i’ve bought from maleficent, alluring aquatics, i’m planning on getting a few osbourne, and now these! goodness.

Profile picture of Amara

i think these are reallly pretty but i don’t think i’ll be in a rush to grab them… i LOVE the shade names though! so far cassiopeia looks like the one i’d want for sure.

Load More